czwartek, 5 grudnia 2013

Niezwykli ludzie :)

Wiecie jak to jest, kiedy czeka się na jakieś pieniądze i człowiek nie może się ich doczekać? Ciągle wchodziłam na subkonto Natalki w oczekiwaniu na księgowanie 1%. A gdy już zaczęto księgować z przejęciem co dzień ( i to nie raz) śledziłam postępy.
Jakież było moje zdziwienie kiedy któregoś dnia zwiększyła się suma na koncie ale nie z OPP (tak oznacza się wpłaty 1%) tylko darowizny. Kiedy odnalazłam tę pozycję czytałam kilkakrotnie tytuł wpłaty. Za pierwszym i drugim razem nie skojarzyłam. Dopiero po namyśle dotarło do mnie, że :
Dwoje młodych, wspaniałych, kochających się ludzi ślubując sobie miłość przed Bogiem postanowili podzielić się tą miłością z Natalką.
A jak powszechnie wiadomo miłość to jedyna wartość, która jak się ją dzieli to się mnoży. I rozmnożyła się ona na wszystkich gości weselnych, którzy za sugestią Młodych zamiast kwiatków podarowali pewną sumę pieniędzy na rehabilitację Natalki.
 I powiem wam szczerze, rozmnożyła się ta miłość solidnie:)
Nic nam wcześniej  nie powiedzieli, nie zasugerowali nawet. Nie mogłam opanować łez patrząc na ten wpis na subkoncie. 

Bardzo dziękujemy za okazane serce, za wsparcie i może po prostu za to że jesteście. 
Kochani, mam nadzieję, że powróci do was ta dobroć w dwójnasób.
A na nowej drodze życia życzę wam abyście zawsze pozostali tacy jak w tym szczególnym dniu: szczęśliwi, radośni, kochani i kochający. 
                                            Dziękujemy !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz